*model : me :)wan afrina



photographer: anys


hanya zaman persekolahan sahaja yang mengajar kita erti persahabatan . dan bila zaman itu berlalu nescaya ia tak akan kembali lagi , masa ini jua membawa haluan masing-masing , mungkin sukar untuk kita semua bersatu kembali dalam 1 tempat sekecil bilik darjah , belajar , bergurau senda , ke kantin bersama . mungkin 1 hari nanti kita akan menangis kerana rindu akan saat itu


^atas neh ,saya cilok di fb **

saya rindu kawan kawan saya :) saya rindu masa sekolah rendah :) saya rindu masa kita sama sama jadi budak kecil :) saya rindu masa kita langgar peraturan sama sama :) saya rindu masa kita gelak sama sama ramai ramai :) saya rindu masa nangis ramai ramai :) saya rindu masa kita rehat di kantin bersama sama :) saya rindu masa kita dapat berjalan bersama sama :) kamu semua ingat itu ? saya cakap saya rindu itu semua :/ saya nak semua neh terulang lagi ,boleh kan ? haha , tak boleh kan . sebab kita semua dah bukan macam dulu , semua dah berubah . semua (!) termasuk saya , saya faham ouh . kita dah meningkat remaja , bukan kanak kanak yang dulu dulu gedik gedik main main sini sana kan ? haha , tapi time tu laa saya rindu :( sekarang neh , kita masing masing kan ? masing masing buat keputusan sendiri , hmm`~ alone , solo , single buat keputusan sendiri , macam dalam gamba kat atas tuh , alone jea . kan kawan kawan , sekarang semua buat keputusan sendiri sebab semua dah semakin matang. hmm`~ baguslah korang dah pandai berfikir, saya je yang lambat matang sikit.. cuti sekolah bakal menjelma , hanya ada 2 hari jea sekolah , haha tak semua akan datang kan :/ saya faham . hope masa cuti tak ada apa apa yang berlaku lah kan , saya tak tahu kenapa saya cakap macam neh. tapi .. entah lah . next year kita dah PMR , lagi laa jarang kita bergurau sama sama.berkecindan sama sama ? hmm`~ saya sayang kau kau orang , susah bagi saya melupakan kenangan manis , pahit , masam dan masin kita bersama . yang manis itu indah , sedap di ingat sedap dikata , yang pahit itu kurang indah , sedih di ingat susah dikata . tapi without manis and pahit , kehidupan kita tak ada warna .plain (!) so act , we need the bitter too (!) so that we'll learn the past . macam sejarah laa sayang . . oke ? so kita perlu dua dua :)
to ain , lily , anys , myna , puteri , idzny , farah :)

i'm soo sorry for the past .

bukak buku baru boleh ? hee`~

next year maybe tahun akhir kita bersama kan ?.

so aku tak nak gadoh2 macam this year lagi oke ?

ain , aku rindu nak gadoh nan kau laa ,but no thanks aku tanak dah wehh. aku sayang kau .

thanks:) with truly love ,

wan afrina :DD

No comments:

Post a Comment