memory :)

beraya di rumah kawan kawan :D

*when to marwan house and his family totally 'speaking' , haha . speaking kelantan yea! haha then . i'm 'kelantan' and FYI my father ,not me . and i don't even know how to speak :D but aku faham laa. don't worry ,HAHA i'm not that bad.




birthday farah :D

*HAHA , it's raining heavily :) awesome!! sumpah best (!)

*baleng tepong , makan kek basah ! haha




bukit tinggi ,padang , indonesia

* best woahh!





sambutan for graduation form 5:)

*ouh , ini lagi awesome . best gila(!) saat terindah kot. hee`~ :D






hari kantin sekolah wawasan and going to reherse sambutan graduation form5

*cantikkan gmba neh , DSLR kot :D haha. hmm`~ neh pon best :DD


sambutan raya tahun2010 di sekolah :D

*ouh ini best sahaja ouh , cuma yang saket hati sikit coz tudung saya sakai :/

*the 'eight' sudah baek and saling talk2 and laugh2 :) hee`~

pesta tanglung tahun2010 di smkBK
*ouh , ini pon awesome :DD hee`~ awesome sanad kot.:))

talent time , show hari guru :D
*haha , ini funny ouh , menang masok talent time then buat show masa hari guru :) haha
*songs : talent time - that's y you go away
: hari guru - that's y you go away & cela **medley :D


tadarus al-quran & buka puasa di sekolah :D
*hee`~



2A 2010!:DD

*nampak tak ? haha tak nampak tak peh la..

*saya mana ?haha , saya orang2 penting di kelas so saya duduk depan dua dari kiri anda :)

*2A ? tension belajar , but hmm`~ fine laa .

*kiri - formal . kanan - gaya bebas :D

*i'll be missin' :D


wan afrina :)

with love , i'll missin' the memory we had together :D



No comments:

Post a Comment