" ehh , aku bagitahu kau .. kau jangan bagitahu orang lain kayy . janji kayy ? "

HAHA , ayat tu ! usually we tell ayat tu kat bestfriends kita kan , we tell them and we hope they don't broke the promises right ? HAHA , then your bestfriend pula go to another person and said

" ehh , aku bagitahu kau .. kau jangan bagitahu orang lain kayy . janji kayy ? kalau tidak mati aku "

haha , tengok tu , seorang punya rahsia dah 2orang dah tahu . then , yang another person ni pergi pulokk kan another friend and said

" ehh , aku bagitahu kau ni , kau jangan bagitahu orang lain kayy . janji tahu !? "

HAHA , there .. see ! haha , lawak kan .. jangan nak tergelak or tergelengg sangat kepala tu .. kawan kau pon mostly macam tu kan . haha then if kalau ada 8orang kawan pon , dupdapdupdap boshhhmmmm ! esok lusa lapanlapan dah tahu . haha mostly GIRLS lah yang selalu macam ni . aku pon girls jugak . haha . what is your feeling after knowing that the first person yang kau bagitahu tu , menyampai . porkthepork lahh kann . HAHA .

tips :

- sabar jelaa . why ? coz kau pon kadang2 macam tu jugak der ? teeheee

- if the person minta maaf , maafkan je lah .. and cakap " jangan lah awak buat macam ni lagi , saya sedih :'( " HAHA

- jangan terlalu rapat sangat lah dengan orang yang macam ni . make a border line between you and she or he .

wan afrina : )

buang yang keruh ambil yang jernih ! HOHO

**ignore the picture . saya tahu bibir saya HOT !

No comments:

Post a Comment